MISTRZOSTWA ŚWIATA W JAPONII, TOKIO 2019

Oczywiście celem tego wyjazdu był start naszego reprezentanta kraju oraz klubu senseia Oskara Mazurkiewicza na XII Mistrzostwach Świata Open. Ten mundial jest najważniejszą, największą oraz najbardziej prestiżową imprezą w świecie Karate. Sam start jest niezwykłym wyróżnieniem dla naszego reprezentanta. Nie ma się co dziwić, Oskar ciężko przepracował ten rok. Małymi krokami do celu, od najniższej rangi zawodów jakim był turniej Mazovia Cup do najwyższej jakim były Mistrzostwa Świata w Tokio.
Sensei pokazał, że nie ma dróg na skróty. Zaliczył wszystkie najważniejsze imprezy w tym roku i na każdych stawał na podium. Sam wypracował sobie możliwość stania na jednej macie z najlepszymi zawodnikami świata ! To wszystko po ponad rocznej przerwie w starach!!!
Sam start Shihan Jan oraz kadra instruktorska naszego klubu ocenia za fantastyczny. Dwie wygrane walki, jedna po przez wazari, przegrany ale dobry i widowiskowy pojedynek z brązowym medalistą tych mistrzostw Andreiem Luzinem. Ostatecznie sensei Oskar znalazł się w gronie 64-ce najlepszych zawodników. Cały klub uważa że jest to historyczny sukces. Sensei Oskar zadeklarował że to nie ostatni jego start w tych zawodach i już ma plany na najbliższe cztery lata. Nie ma czasu na odpoczynek mówi Oskar. W maju mistrzostwa Europy w Lyonie. Czas zamknąć ten etap i otworzyć nowy rozdział .

Oczywiście po turnieju był czas na zwiedzanie Tokio.
Mieliśmy dokładnie 6 dni na spokojne odwiedzanie najważniejszych miejsc stolicy Japonii.
Na początek pojechaliśmy na obóz szkoleniowy w japońskie góry. Mistyczne, święte i przepiękne Mitsumine (ok.1080 m.n.p.m) w którym spędziliśmy dwa dni ciężko trenując i podnosząc swoją wiedzę. Treningi prowadzili kolejno Kancho Shokei Matsui oraz Shihan Francisco Filho. Był to ogromny bagaż wiedzy który rozpakujemy i przekażemy naszym senpai .
Po powrocie z Mitsumine dalej zwiedzaliśmy Tokio. Odwiedziliśmy takie miejsca jak pałac i ogrody cesarskie, muzeum samurajów, świątynie w Asakusie, świątynie Maneki Neko, podziwialiśmy widoki z najwyższego piętra urzędu miasta, odwiedziliśmy słynną dzielnice Mangi, liczne japońskie ogrody, byliśmy na największym przyjściu dla pieszych na świcie czyli na Shibuya, odwiedziliśmy pomnik na cześć Hachiko, byliśmy w firmowym sklepie ISAMI gdzie jakość produktów treningowych jest fascynująca. W tym sklepie można dostać wszystko co potrzebne jest w Karate.

Były to niezwykłe i niezapomniane chwile dla naszego Shihana Jan Mazurkiewicz, dla naszych Sensei Oskara Mazurkiewicza i Zbigniewa Piekarskiego, dla senpai Krystiana Grzywińskiego i Artura Paprockiego.
W imieniu całego klubu chcielibyśmy serdecznie podziękować Zbyszkowi, Krystianowi oraz Arturowi, że wybrali się w ten niezapomniany wyjazd razem z nami. Dziękujemy że byliście, wspieraliście i dopingowaliście ile sił naszego zawodnika! Naprawdę to doceniamy, i jak mówi sam Oskar dzięki waszej obecności czuł się bardziej komfortowo i spokojniej
Dziękujemy również wszystkim którzy śledzili nas poprzez media społecznościowe i trzymali mocno kciuki za naszego sensei. W Tokio było czuć moc i ducha karate płynącego z Włocławka, Płocka, Bydgoszczy i całej Polski.
Dziękujemy wszystkim sponsorom którzy pomogli w tym przedsięwzięciu. Dzięki waszej pomocy Oskar mógł spokojnie się przygotować nie martwiąc o pieniądze. Było na fizjoterapeutę, na odnowę biologiczną na odpowiednie żywienie, na suplementacje a przede wszystkim był czas na treningi ! Czyli na wszystko to co zawodnik powinien mieć!